dimecres, 23 de juliol del 2008

UN ANY DE LA GRAN APAGADA DE BARCELONA



Us deixo el video de la meva intervenció responent a Manuel Pizarro, en aquell moment President de Fecsa-Endesa.
Un any després s’han demostrat les responsabilitats directes de les companyies elèctriques en el manteniment deficient de l’infraestructura de subministrament i distribució urbanes, per no complir amb la potència contractada i pagada pels usuaris i per la manca d’inversions, d’estacions i d’interconnexions entre les mateixes.
En aquest sentit, saludo que s’hagi fet justícia, doncs les companyies elèctriques han estat sancionades econòmicament de manera exemplar, tal i com reclamàvem la coalició ICV-EUiA.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Senyor Miralles sóc militant de EUiA, no entenc el perquè i voldria posar-me en contacte amb vostè.

El meu e-mail es jbargallocarrobagmail.com

El meu blog el podrá llegir prement sobre el meu nick.

Si m'escriu rebrà un reguitzell de crítiques, l'aviso potser se'n penedirà.

Una salutació.

Anònim ha dit...

tenim constancia de que la ex regidora de urbanisme de ABG a altafulla, i que ara esta a la oposició després de la moció de censura que va haber a aquella població, estaria implicada en una "moguda", inmobiliaria a Torredembarra, també de uns possibles moviments seus de alçaments de bens per evitar ser "pillada in fragantis"... que hi ha de veritat en tot això?

Anònim ha dit...

Para el 'amigo/a' anónimo de Jano, decirle que si tiene pruebas de algo que vaya a fiscalía y sino que calle. Es del genero tonto lanzar 'mierda' en un tema como el de Montanyans que hasta el ayuntamiento de Torredembarra -que dió la licencia- ha estado sobreseido.
Si lanzamos porquería podemos hablar de facturas de teléfono -con pruebas a su disposición- de una empresa de turismo -en el mismo pueblo donde ejerce en esa área como regidor el personaje- o 'el yo no pago porque soy concejal'. Usted mismo, que su amigo no le 'ralle'.

Anònim ha dit...

Anònim, "si teniu constancia" per què pregunteu "que hi ha de veritat en tot això? . Tu, o vosaltres que escrius en plural, hauries de saber molt més que ningú, oi? O sigui, que a publicar el que saps!

Anònim ha dit...

vamos por partes... tiene ud. razón en el sentido que no es oportuno hablar de lo que todavia no se dictamina... también le comunico que no esta ud parece ser del todo informado.. pero bueno, ya llegará y saldrá cuando tenga que salir, nosotros desde aqui no haremos nada, ni acusaremos sin prueba alguna...

Respecto a lo otro sr, alonso, nuestro amigo "y tiene ud razón en tildarlo de ello", no nos ralla... sino todo lo contrario.. el que nos ha rallado bastante en el pueblo ha sido ud.

Lo del teléfono no lo han sacado hasta que estalló todo, quizás sería mas ético haberlo comentado con él en su dia no cree? pero claro, de eso ud. no entienden... sobre la empresa de turismo que tiene, mire, dejelo estar hombre.. pero si probre chaval es un free lance, y trabaja desde altafulla porque creemos lo hace desde su casa... además, era consultor cuando ud. lo incluyeron en las listas... a que viene ahora esto? y lo de no pago porque soy regidor... en fin, sr, Alonso, háganos a todos los de Altafulla un favor... no se vuelva a presentar, ni nos caliente la cabeza... ahora sabemos todos del pie que cojea.. ah! y no se preocupe que a Jano le comentaremos nuestro pequeño diálogo via blog,.. seguro que no le hace gracia, pero quizás alguien tendrá que defenderle....
hasta siempre sr.